Levering – Retour – Klachten

Terugsturen van je product.

Heb je je vergist van product? Dan kan je een product terugsturen. Laat ons dit dan weten binnen 3 dagen nadat je je bestelling hebt ontvangen. Om te kunnen terugsturen, moet het product ongeopend zijn en in dezelfde conditie als bij ontvangst; ongebruikt en in originele verpakking. Na ontvangst zullen wij het bedrag van het teruggestuurde product zo snel mogelijk terugbetalen. De retourkosten van het retourpakket zijn steeds voor rekening van de klant. Let op! Niet alle producten kunnen worden teruggestuurd!

 

Een retour versturen:

Stuur een mail naar hello@eeva.be onder vermelding van je order nummer zodat wij alvast je bestelling als retour kunnen markeren. Vergeet niet de pakbon of een notitie met order nummer toe te voegen. 

Producten die teruggestuurd worden zonder ons dit vooraf te melden, kunnen we helaas niet in behandeling nemen. De retourkosten van het retourpakket zijn steeds voor rekening van de klant.  

 

Terugbetaling

Als je retour na controle is geaccepteerd, wordt je binnen 10 dagen terugbetaald via de betaalmethode die gebruikt is voor de bestelling. Het kan even duren voordat je bank of credit card de terugbetaling verwerkt heeft. Mocht je retour niet geaccepteerd zijn, laten we je dit weten.

 

Product omruilen

De snelste en enige manier om zo snel mogelijk je gewenste product te ontvangen, is om het product terug te sturen, na ons daarvan op de hoogte gebracht te hebben en op het moment dat het geretourneerde product door ons is geaccepteerd, een nieuwe bestelling voor het gewenste product te maken. Eventuele verzendkosten zijn voor eigen rekening.

Let op! Niet alle producten kunnen omgeruild worden!

 

Beschadigde of verkeerd geleverde producten

Wanneer een verkeerd, beschadigd of kapot product geleverd is, laat ons dit dan direct weten zodat wij het kunnen onderzoeken en een vervangend product kunnen sturen. Uiteraard betalen wij de verzendkosten.

We hebben hiervoor altijd foto’s nodig van;

  • Het betreffende product
  • Het gebruikte verpakkingsmateriaal in de doos
  • De buitenkant van de doos met verzendlabel en barcode

Producten die niet kunnen worden teruggestuurd!

Onze papieren theezakjes gesloten met splitpennen en alle producten die niet hermetisch geseald zijn kunnen niet teruggestuurd worden. Ook bepaalde producten die niet geretourneerd kunnen worden zijn gepersonaliseerde producten of speciale bestellingen, zoals geschenkpakketten. Helaas kunnen we ook geen actieproducten of giftcards terug nemen. 

 

Kosten voor retour sturen

Het retour sturen van je bestelling doe je voor eigen kosten en is op eigen risico. Zorg altijd voor een bewijs van versturen. Je bent altijd zelf verantwoordelijk voor de retourzending.

Indien je een gedeelte van je bestelling wilt terugsturen en het uiteindelijke aankoopbedrag is lager dan € 75,00 dan worden de verzendkosten alsnog in rekening gebracht. De verzendkosten worden dan in mindering gebracht op het te crediteren bedrag.